Tema: Re: Anga laiptams
Autorius: Spakainas
Data: 2020-09-17 15:51:18
Tai kad tau nereikia to žiedo, pakaks metalinės sijos - "kampuočio" ar
pan. Tas metalas angos galuose tau dar pasitarnaus ir laiptų
tvirtinimui, vis paprasčiau prie metalo privirint, nei į perdangos
likučius ten kažką xaltūrint paskui.
Nors, monolitinis žiedas būtų tikrai rimta.

Tik darbų eiliškumą susižiūrėk.
1. Pirmiausia atraminę M15 sieną išsimūryt ir įremt į perdangą (beje,
ant ko siena remsis, pamatas yra, ar tik ant grindų? Neprasės grindys?
Gal pamatėlį visgi reiktų pasibetonuot grindis atsidaužius, neaišku
grindų konstrukcija).
2. Išramstyt perdangą (prisukt kampuočius ties angos kraštais, arba
įpjaut perdangą iš apačios, kad kampuotį įkišt. Dar ir nešančioj sienoj
įpjova nepakenktų - įkiši ten kampuotį, nereiks ankerių, o ant M15
sienos viršaus jį padėsi - čia jei nori kad paskui nesimatytų to
kampuočio iš apačios).
3. Nu ir tik tada pjaut angą, imho.

Gal yra čia kas su demontavimais daugiau užsiima, pakomentuos?