Tema: Re: del rasos tasko sienoje
Autorius: Gosha
Data: 2019-05-31 16:37:10
Nu tavo atveju, prie -20 žiemą, tavo
15cm šiltintos sienos eikvos 1KW
o 40cm - tik 400W
Rodos mažai, bet jei toks pat požiūris bus ir kitus komponentus, tai
pataupęs šiltinimui apie 2KW/val papildomų nuostolių turėsi šaltą žiemą.
Tada, kai tavo šilumos siurblys neveiks praktiškai, o šildysies elektra.
2Kw rodos nedaug kol negauni mėnesio sąskaitos...

Na taip, klimatas šiltėja, tokia paguoda ;)