Tema: Re: del rasos tasko sienoje
Autorius: ren78
Data: 2019-05-31 14:42:55
Nu jo, kai pagalvoji jeigu rekupas yra tada turbut jokio oro skirtumo
nebera tarp skirtingu blokeliu. Nors as planuoju rekupo nedeti. Pamatus
darysiu greztinius, tai biski bijau to svorio silikatiniu blokeliu, nors
pastatas tik 1 auksto bus. Be to man kazkaip keistai gaunasi rostverka
daryti 20cm plocio,o o silikatiniu blokeliu uztenka 15cm plocio, tai
keistai kazkaip rostverkas apsikraus netolygiai (tik krastas).