Tema: Re: del rasos tasko sienoje
Autorius: Spakainas
Data: 2019-05-31 12:56:23
Bbž ta keramika - matmenys belenkokokie. Mano galva tai silikato mūras
yr geriausia, nu tipo arko blokeliai - garso izoliacija gera, termomasės
daug, matmenys tikslūs, stiprumas puikus, bet ką kabint gali, sąramas
atremt jokių problemų ir t.t. Ten visokie fibo ir kita xuijnia tai
kiauri per visus galus, vėjas per juos pučia, jau nekalbant kad girdisi
viskas. Yr čia vienam objekte wc nuo ofiso atitverta fibo pertvara- nu
tai pzdc kaip minimum, girdi kaip rankas plaunasi, jau nešneku apie
"rimtesnius" garsus.