Tema: Re: del rasos tasko sienoje
Autorius: Spakainas
Data: 2019-05-31 15:34:34
Oij ble, aš tą ir turėjau minty apie samastroikes - svetainė šiaurėj,
durų pločiai belenkokie, virtuvė blogai išplanuota, vonioj irgi (rankų
nenusiprausi alkūnių neapsidaužęs), langai irgi xj suprasi kokie
dydžiai, fasadus norėčiau pamatyt. Nors bendrai nenorėčiau, nx.
Kas per zaplečnykai koridoriuj?? Kaip tambūre fufaiką apsirengt, kai
kitas nori duris atsidaryt?