Tema: Re: del rasos tasko sienoje
Autorius: Gosha
Data: 2019-05-31 11:35:40
Kažkada skaičiavau.
Akytbetonį šiltinite reikia bent 50% sienos storiu. ty bent 10cm tavo
atveju. Bet geriau 15cm ar 20cm, dėl šilumos.
Arba išvis nešiltinti.

O kodėl keramika patiko?
Šilumos prasme toks nelabai vykęs kompromisas tarp šilumos ir masės. Nei
šildo nei akumuliuoja.
Dirbti su ja bjauroka. Na jei ne pats statysi, tai ok...