Tema: Re: gelžbetoniniai stulpai
Autorius: xc
Data: 2019-04-08 16:38:54
Gal ir vėlu prisijungti į šitą filosofinę diskusiją, bet man statybiorai
panašią problemą sprendė su perforatoriaus pagalba (jei neturima ūkyje -
Gotas nuomoja už 8,7 EUR/dienai). Pradžiai pragręžiojo skylių maždaug
ties reikiama vieta, tada perjungė perfą į kalimo režimą bei nukalė
betono likučius ir taip gal per 5-10 min palieka atvira armatūra. Tada
bolgarkė į trasą (jei dar perfas armatūros nenukalė gręždamas).

Aišku, reiks dar poros sds'inių grąžtų bei diskelio bolgarkei. Kūju
šiais laikais mojuoti jau ne fengshui kažkaip tai.