Tema: Re: gel?betoniniai stulpai
Autorius: Sail
Data: 2019-04-08 13:38:40
Taip taip, as visa ta suprantu, teoriskai taip, visada geriau su zjb irankiu
padaryt kazka nesipisant. As irgi visada taip stengiuos daryt.
Bet kiekvienas atvejis juk konkretus.

Tai siuo konkreciu atveju, nu lenvai tie stuplai dalinasi. As net
nesusimasciau kad va sitas pjaustymo zingsnis yra kazkuo ypatingas, nei ten
laiko, nei ten darbo lyginant su visais kitais stroikiu etapais. Betono
trupiniai puikiai suejo i pagrinda, luzta visada ten, kur armatura nupjauta.

Siuo atveju toks "pasidaryk pats" variantas yra ir greiciausias ir
pigiausias.

Garazo vartai puikiai atsistojo ant sulpinio pamato. Pradauzai iki
armaturos, prisivirini metalini pada kaip pagrinda, ir prie jo virini
vartus.