Tema: Re: gel?betoniniai stulpai
Autorius: Sail
Data: 2019-04-08 11:48:49
Buciau zinojes, kad cia toks sexy renginys, tikrai buciau pakvietes.

Bet kadangi net neitariau, tai susipjausciau taip kaip anksciau aprasiau, ir
pasidariau pamatus. Ir taip tikrai greiciau gauni rezultata, nei blaskytis
po nuomas ieskant kosminio pjovimo irenginio. Apie kainas net nesnekant. Man
gal pora diskeliu suejo po lita.

Va kai vienas bandai judint 12 metru aukstos itampos stulpa (jie rimtesni
yra), va ten tikrai sexy uzsiemimas. Svoris toks uz tevyne. Bet kazkaip irgi
pavyko, atsigule visas garazo sonas + malkine ant to stulpo.

Paprastus 380 linijos stulpus tai isvis pjaustyt ner kas veikti.

Matot, kolegos esat gilus teoretikai, o as va praktiskai...