Tema: Re: gel?betoniniai stulpai
Autorius: fenix
Data: 2019-04-08 12:36:01
2019.04.08 12:21, Sail rašė:
> Mano valanda darbo, dirbant sau, nekainuoja nieko.
>
> Alternatyviai ziurint, ji sutaupo 1 valanda plazminio teliko elektros
> (jei vietoj darbo ziureciau tv), arba kazkiek alkoholio ir sveikatos
> (jei gerciau vietoj darbo).
>
> As gyvenimo valandu i pinigus neperskaiciuoju. Vis vien mirt reikes, tad
> kox skirtumas?

isivaizduok, kad turi savaitgali sodyboj. per ji turi padaryt N darbu.
ne tai kad "turi" bet vistiek darysi, jei ne shi savaitgali, tai kita,
jei ne shia - tai kita vasara. bet sodyboje nori ne tik dirbti, nori ir
paguleti hamake ant el stulpu ir pan. tai vat kai su kazkokiu butent
tokiem darbam pritaikytu prietaisu gali tai padaryt per 3-4val, vietoj
to, kad p#@$tis 2 savaitgalius paeiliui su 4kg kuvalda ir 115mm
diskeliu, tada paziuret, kad ble, nieko gero nesigavo, nes galai
negrazus, arba skilo kazkur ne ten, tada dar ir tvarkyt paberta kiema.
nu nx. realiai, nu nx. va, pamatavau ne pinigais.

p.s. as kaime augau, tai man nereikia pasakot apie lauko darbus. ir apie
nashuma. tai noras nenashiai dirbti yra atejes is gilaus sovietmecio,
kuris ir dabar gajus viskioje biudzetinese ir vsi: padarysi ar
nepadarysi, vistiek turi atsedet nuo 9 iki 5.