Tema: Re: Lakuoto parketo slifavimas
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-07-08 20:43:31
Viskas Job done. Ačiū fenix už patarimus. Ypač už tą, kad pradėti nuo
60-tinio popieriaus (nors visi siūlo 36-40). tai tikrai leido sutaupyti
ir laiko, ir parketo storio :)

Tik patarimus papildyčiau dar vienu punktu - ausų kamštukai privalomi.
Taip ilgai trunkančio ir tokio žviegiančio triukšmo jau senai remonte
nebuvau generavęs.

75 kvadratai parketo. 4 kambariai + koridorius.
Sunaudojau parketo šlifavimo mašinos 5 vnt  60-tinio ir 5 vnt 100
popieriaus.
+ 20 vnt pakraščių šlifavimo mašinos diskų. Daug susinaudojo, nes
pakraščių šlifavimo mašina buvo su sudrožtu padu ir priveržimo sriegiu.
Nepavykdavo normaliai priveržti popieriaus, ko pasekoje popierius ant
disko praslysdavo ir akimirksniu susigadindavo.

Nesuplėšiau nei vienos juostos, ir nė vienos nesudrožiau iki galo,
tiesiog kiekvienam kambariui dėjau naują, laikas brangesnis už juostas :)

Kadangi pakraščių šlifavimo  mašina normaliai neveikė, teko rankiniu
juostiniu šlifuokliu (tarp kitko lidl'iniu:) praeiti per didesnę dalį
pakrasčių ir kampų.

Laiko sanaudos su šlifavimo mašinos atsivežimu, kampų ir pakrasčių
šlifavimu, itin sudėtingų vietų šveitimu, kai kurių plyšių glaistymu,
poliravimu, persiurbimu ir t.t. - 21 val.
Jei pakrasčių šlifavimo mašina būtų normaliai veikianti, būčiau užtrukęs
  3-4 valandom trumpiau.

Padariau dvi duobutes (gerai, kad nelabai matomose vietose) - vieną
kartą kai šlifavimo mašinos būgno pakėlimo rankenos strypas atsisuko nuo
pakėlimo mechanizmo, prireikė mažiausiai sekundės, kol išjungiau mašiną.
Antrą kartą padariau, kai traukdamas atgal koridoriuje užkliudžiau
sienos išsikišimą su metaliniu laido "ūsu". Duobė ir sienoje, ir grindyse :)

Bet kuriuo atveju, rezultatas labai džiugina.
Parketas dėtas prieš ~50 metų, per tą laiką, panašui, kad nebuvo
prižiūrėtas. Paskutinius dešimt metų butas buvo paverstas studentų
bendrabučiu, jis budavo išnuomotas 3-4 studentų porelėms, tad, nors ir
ąžuolinis, parketas atrodė baisiai. Dabar jis atrodo kaip naujai
sudėtas. Nesitikėjau tokio rezultato. Neabejoju, kad profo akis rastų
prie ko prikibti, bet aš broko nematau, tad man širdies neskauda :)

Ir smagiausia dalis - kaina.
2 mašinų nuoma + šlifavimo popierius - 120 eur.
Meistrų kaina buvo 750 Eur.
Reiškias per 3 nepilnas darbo dienas uždirbau 630 eur.

Neslėpsiu, per tris dienas uždirbti beveik pusę mėnesinės algos buvo
malonu. Net pradėjau svarstyti ar neverta keisti profesijos :)