Tema: Re: Lakuoto parketo slifavimas
Autorius: Bomanz
Data: 2018-07-02 16:26:40
 > slifuoti tik palei plausha, jeigu reikia - ne daugiau kaip 15 laipsniu kampu

Aš 8 kvadratus su panašia į tokią šlifavau:
https://gotas.lt/medzio-slifavimo-masinos/nedideliu-plotu-mediniu-grindu-slifavimo-masinele-silver/lt
.. Su tokia mašina sąvokos "prieš plaušą" ir "palei plaušą" netaikomos, tai
matyti rezultatas priklauso nuo parketo medienos. Man problemų nebuvo.

Nuimti lakui reikėjo 1 disko ir visos dienos. 10 m2 didžiausiai protingas plotas
iki kurio dar galima naudoti tokią šlifavimo mašiną.

Jei kas su tokia šlifuos reikia žinoti: mašinos ratukų aukštis reguliuojasi.
Nuleidus diską per daug žemai disko kraštas parkete išpjauna griovelius.