Tema: Re: Lakuoto parketo slifavimas
Autorius: fenix
Data: 2018-07-02 16:42:03
2018.07.02 16:31, neratoblogo rašė:
> O, ačiū už išsamų atsakymą!
>
> Parketas lyg tyčia eglute, bet youtube prisižiūrėjau, kad kai kurie eina
> tiesiai, t.y gaunasi 45 kampas. Man veidrodinio parketo kaip ir nereik,
> tai gal ir prasisuksiu.

nzn. neturiu ka pakomentuot. bet kokiu atveju, nesizavek 40 popierium,
gali per daug subraizyt, net jeigu tik 1 praejima darysi

siaip cia gal tau reiketu dar ir dideles diskines mashinos. realiai nezinau.

> Dėl popieriau klausiau, nes manau, kad geriau pasiimti daugiau (su
> atsarga), nei proceso eigoje lakstyti į nuomos puntą/parduotuvę. Tik
> neįsivaizdavau bendro kiekio, t.y. reikia 5-10-20-50 juostų? Dabar jau
> supratau.

teisingai supratau. neaisku, kaip tas lakas eis ir kiek tas medis
suakmenejes ir kiek viniu pasigausi. o kadangi grazina pinigus, tai
paimk po 5 kiekvieno grudetumo (pagrindinei mashinai), diskinems maziau.

> Duobių pavojų suprantu. Kai sienas glaisčiau ir šveičiau su žirafa, visi
> irgi labai gasdino, kad prisidarysiu duobių. Lyg ir neprisidariau.
> Svarbu tik vienoje vietoje nesustoti.

jo, tik cia masinio naukinimo ginklas o ir duobiu nebeuztepsi. ypac
atsargiai. praktikuotis netgi geriau su kokiu 80 popierium.