Tema: Re: Lakuoto parketo slifavimas
Autorius: Arj
Data: 2018-07-02 16:41:07
as kazkada 2k bute (37m2) su rankine juostine (su platesne juosta, 10x61)
per pusantros dienos nuslifavau, cia iskaitant baldu tampyma, gavosi
praktiskai idealiai. Tai pagal plota, manau cia realiai galima 600Eur
sutaupyti per savaitgali nepersistengiant.

"Bomanz"  parašė naujienų news:phd96g$h0o$1@trimpas.omnitel.net...

Aš 8 kvadratus su panašia į tokią šlifavau:
https://gotas.lt/medzio-slifavimo-masinos/nedideliu-plotu-mediniu-grindu-slifavimo-masinele-silver/lt
.. Su tokia mašina sąvokos "prieš plaušą" ir "palei plaušą" netaikomos, tai
matyti rezultatas priklauso nuo parketo medienos. Man problemų nebuvo.

Nuimti lakui reikėjo 1 disko ir visos dienos. 10 m2 didžiausiai protingas
plotas
iki kurio dar galima naudoti tokią šlifavimo mašiną.