Tema: Re: Lakuoto parketo slifavimas
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-07-02 16:31:36
O, ačiū už išsamų atsakymą!

Parketas lyg tyčia eglute, bet youtube prisižiūrėjau, kad kai kurie eina
tiesiai, t.y gaunasi 45 kampas. Man veidrodinio parketo kaip ir nereik,
tai gal ir prasisuksiu.

Dėl popieriau klausiau, nes manau, kad geriau pasiimti daugiau (su
atsarga), nei proceso eigoje lakstyti į nuomos puntą/parduotuvę. Tik
neįsivaizdavau bendro kiekio, t.y. reikia 5-10-20-50 juostų? Dabar jau
supratau.

Duobių pavojų suprantu. Kai sienas glaisčiau ir šveičiau su žirafa, visi
irgi labai gasdino, kad prisidarysiu duobių. Lyg ir neprisidariau.
Svarbu tik vienoje vietoje nesustoti.

Ketinu pradėti sūnaus kambaryje, kad ten pasipraktikuočiau :)