Tema: Re: Lakuoto parketo slifavimas
Autorius: fenix
Data: 2018-07-02 15:36:33
2018.07.02 14:48, neratoblogo rašė:
> Ne Vilius :)
>
> Kadangi parketo apie 74 kvadratus, suma, samdant meistrus, ne tokia ir
> menka susidaro - 740 eur uz visa plotą.
>
> Buvau jau pasiryžęs samdytis, bet vienas rekomenduotas meistras pasakė
> kad eilė iki rugsėjo vidurio, o kitas meistras taip ir nepasirodė,
> nusprendžiau surizikuoti ir pabandyti pats.
>
> Turint omenyje, kad aš nesu perfekcionistas, ir man tereikia, kad ant
> parketo nebūtų seno lako likučių, manau kad viskas bus ok. T.y.
> išlūžusių, išbyrėjusių, klibančių parketlenčių restauraciją jau
> pasidariau pats.

šlifavau gyvenime 2 kartus, iš viso bus daugiau nei 74 kvadratai, vieną
kartą lakas, kitą kartą šviežiai. Tai tau biškį tezių pabersiu:
-lauki savaitgalio, nuoma mashinu galesi gauti iš daugelio kontorų kaip
už 1 dieną.
-iš Goto imant mashina, ten bugnas vidutinio kietumo, prie kietesniu.
Man su minkstesniu atrodo, kad geriau butu.
-jeigiu pasiseks, lakas nesivels, bet dulkes - nuimsi viska slifavimo
mashina, skutykles nereiks. Bet bbz. Man sekesi.
-jeigu parketas lygus be duobiu IR sudetas begiais, t.y. ne eglute - tau
pasiseke, gali uztekti tik bugninio slifuoklio IR slifuoklio kampams.
Rankytem kampus su pagaliuku palei plausha vistiek reikes praeit.
-slifuoti tik palei plausha, jeigu reikia - ne daugiau kaip 15 laipsniu
kampu. Eglutes neslifavau, tai neturiu ka komentuot. Galbut reiks
papildomos mahsinos.
-kampai yra zhopa. 1000kvm sale padaryt taip pat uzims tiek pat laiko ir
pastangu kaip 100kvm buta. Jeigu pas tave ten labai daug neformato ir
kampu, kambariai mazi po 10kvm... net neprasidek, palik meistrui
-esant galimybei pradeti slifuoti nuo 60 ar 80 popieriaus, o diskinio
kampinio atveju - nuo 80, nesvarbu ka sakys patarejai. Tiesiog
neklausyk. 40 popierius - masinio naikinimo ginklas
-reikes tokiam plotui is viso ~6 juostu, mazdaug 1x 60, 2x 80, 2x100
arba 120. Cia dirbant atsargiai. Realiai pasiimk po 4 visu, uz grazintas
atiduoda bapkes. Realiai plyshta tik ant vinies ir pasalinio objekto,
pvz pacios mashinos laido. Pasiimk ir 40 popieriaus, nes.. gali but, kad
bus vienintele priemone, kuri ims laka.
-juostu neieskok kur pigiau, nes paprastai nuomykloje bene pigiausiai ir
jos geriausios uz ta kaina
-padaryt duobe parkete - vienas juokas. 80% darbo yra ismokt tolygiai
nuleist bugna vienu metu stumiant mahsina, analogiskai ji pakelt
-10% sekmes yra slifuot pagal plauka
-like 10% sekmes yra passimt mashina su guminiais shoniniais ratukais,
nes jei jie iskrite - sienos nusidauzho, aktualu, jeigu jau apdaila
(spakliavimas) darytas.

mazdaug tiek