Tema: Re: Lakuoto parketo slifavimas
Autorius: neratoblogo
Data: 2018-07-02 14:48:14
Ne Vilius :)

Kadangi parketo apie 74 kvadratus, suma, samdant meistrus, ne tokia ir
menka susidaro - 740 eur uz visa plotą.

Buvau jau pasiryžęs samdytis, bet vienas rekomenduotas meistras pasakė
kad eilė iki rugsėjo vidurio, o kitas meistras taip ir nepasirodė,
nusprendžiau surizikuoti ir pabandyti pats.

Turint omenyje, kad aš nesu perfekcionistas, ir man tereikia, kad ant
parketo nebūtų seno lako likučių, manau kad viskas bus ok. T.y.
išlūžusių, išbyrėjusių, klibančių parketlenčių restauraciją jau
pasidariau pats.