Tema: Re: Blokeliai pertvaroms
Autorius: qwerty
Data: 2018-06-06 12:34:05
Ne del anuku o del saves nesirenku gkp pertvarom. Kai trinktelint durims
visas namas dreba, tai nx, ne man.

"fenix"  wrote in message news:pf88on$b5s$1@trimpas.omnitel.net...

2018.06.06 12:07, eSSas rašė:

> Is samostrojaus polinkio nesunku nuspet ne tik tautybe, bet ir
> konservatyvumo laipsni. Tai va kai atsiremus i siena joje lieka
> deformacija - tai ne siena, o tvora. O mano budui atsiremt i sienas
> nutinka. Kai triju auksciu padangu stelazui reiks apkrovas laikanciu
> vertikaliu, tai nx tokias sienas. Ir nera cia ka gerai galvoti

na taip. jeigu reikia tokios sienos, kad ir vaikams ir anukams liktu, o
bei ir nuo traktoriaus nuimtus padargus atremt - gkp netinka. ne del
tvirtumo, kiek del minkstumo paties gipso. tvirtumas isgaunamas kas koki
3 vertikalu profili ipisus storinta.

nepraleisk tokio momento, kad pusini gkp sumustini arba per _/-\_ formos
profiliu gali pirdolint is tos gyvenamosios puses ANT sienos, pasleps
tavo taip gimusi entuziazma muryt, o ir spakliaus sueis taip 5x maziau,
ir tinkuot nereiks.

> Tas pats kitoj saujoj.
>
> Drozliu plokste situacija gelbetu, bet viskas isbrangs ir neliks bazinio
> malonumo muryti

absoliuciai nora muryti realizuotu briauna murijamos skyletos raudonos
plytos. tada dar ir noras tinkuot ir spakliuot kiltu. arba galima butu
palikt draugams parodyt