Tema: Re: Blokeliai pertvaroms
Autorius: Arj
Data: 2018-06-06 10:44:21
is blokeliu ir pigiau, ir greiciau. Su plytom tik lengviau kai reikia
imantriu detaliu, abo silikatinius blokelius pjaustyt - uzsiemimas ne pats
patrauklausias.

"eSSas"  parašė naujienų news:pf7vg8$3el$1@trimpas.omnitel.net...

"mindau" <mindau@gmail.com> wrote:
> mano kuklia nuomone elementarios silikatines plytos.. turbut geriau musu
> vietines, ne is BY.

Pirminiame laisko variante buvo sakinys apie tai, kad silikatiniu plytu
muryt TIKRAI nemoku :-) Tai gal nuo ju susilaikysiu

S.