Tema: Re: Blokeliai pertvaroms
Autorius: qwerty
Data: 2018-06-06 12:31:32
Pas mane visos nenesancios pertvaros is arko12. Tiesumas priklauso nuo
murininko, tai pirmam kartui gali buti sunku :) Nesancias ir nenesancias
sienas murijo skirtingi zmones, tai skirtumas buvo akivaizdus, ta
tinkuotojai paskui fiksavo.
GKP kaip varianta atmeciau is principo is karto. Laabai jo nemegstu...
Arko stiprumas ir garso izoliacija geriausia bus. Tiesa kadangi tai ne
pilnavidures plytos, tai skyliu bus ir kai kuriose vietose tikrai grezdamas
pataikysi i ploniausia vieta.
Duju silikato privalumas tik silumos izoliacija, tik ar pertvarom tai
aktualu? Pats blokas bus skystas, garso izoliacija prasta. Muryt turbut
lengviau butu.

"eSSas"  wrote in message news:pf81q4$590$1@trimpas.omnitel.net...

> Siulyciau duju silikato pvz ytongo 40*60 cm. 11.5 cm storio. vnt kaina
> ~2eur, bet ziurint kokio sunkumo bus tie rakandai, nors viska sprendzia
> tinkami var?tai., ar Aeroc. Jie murijasi per sukas su klijais.
> Jei nori tvirtai Arko 12 cm.
> https://www.b-a.eu/p83152/Silikatiniai-blokai-SILIBLOKAS-M12

Skaitau skaitau, ir ARKO M12 patinka vis labiau...

S.