Tema: Re: Blokeliai pertvaroms
Autorius: mirkt
Data: 2018-06-06 10:25:50
Man tai patinka „Fibo“. Neseniai „mūrinau“ tiek išorines sienas, tiek
pertvarą iš lygių blokelių (be špuntų).. Bet yra ir spec. pertvarų
blokeliai klijuojami poliuretaniniais klijais:

https://www.weber.lt/fibo-produkcija/produktai/fibo-blokeliai/fibo-pertvarinis-blokelis.html

Nebijos drėgmės, lengviau ką nors pritvirtinti nei į akyto betono,
šiltesnis nei silikatinis..