Tema: Re: Blokeliai pertvaroms
Autorius: fenix
Data: 2018-06-06 12:16:07
2018.06.06 12:07, eSSas rašė:

> Is samostrojaus polinkio nesunku nuspet ne tik tautybe, bet ir konservatyvumo laipsni. Tai va kai atsiremus i siena joje lieka deformacija - tai ne siena, o tvora. O mano budui atsiremt i sienas nutinka. Kai triju auksciu padangu stelazui reiks apkrovas laikanciu vertikaliu, tai nx tokias sienas. Ir nera cia ka gerai galvoti

na taip. jeigu reikia tokios sienos, kad ir vaikams ir anukams liktu, o
bei ir nuo traktoriaus nuimtus padargus atremt - gkp netinka. ne del
tvirtumo, kiek del minkstumo paties gipso. tvirtumas isgaunamas kas koki
3 vertikalu profili ipisus storinta.

nepraleisk tokio momento, kad pusini gkp sumustini arba per _/-\_ formos
profiliu gali pirdolint is tos gyvenamosios puses ANT sienos, pasleps
tavo taip gimusi entuziazma muryt, o ir spakliaus sueis taip 5x maziau,
ir tinkuot nereiks.

> Tas pats kitoj saujoj.
>
> Drozliu plokste situacija gelbetu, bet viskas isbrangs ir neliks bazinio malonumo muryti

absoliuciai nora muryti realizuotu briauna murijamos skyletos raudonos
plytos. tada dar ir noras tinkuot ir spakliuot kiltu. arba galima butu
palikt draugams parodyt