Tema: Re: Blokeliai pertvaroms
Autorius: eSSas
Data: 2018-06-06 12:07:17
fenix <kazkoks@kazkaip.com> wrote:

> ivardink realias priezastis, kodel gkp ten tikrai bus blogai.
> gerai pagalvok

Is samostrojaus polinkio nesunku nuspet ne tik tautybe, bet ir konservatyvumo laipsni. Tai va kai atsiremus i siena joje lieka deformacija - tai ne siena, o tvora. O mano budui atsiremt i sienas nutinka. Kai triju auksciu padangu stelazui reiks apkrovas laikanciu vertikaliu, tai nx tokias sienas. Ir nera cia ka gerai galvoti

> p.s. dregmei atsparus ZALIAS gkp, suklydau :)

Tas pats kitoj saujoj.

Drozliu plokste situacija gelbetu, bet viskas isbrangs ir neliks bazinio malonumo muryti

S.