Tema: Re: Apsauga nuo karscio - zaliuzes, pleveles ar kas kitas tikraipadedapraktiskai?
Autorius: ejs
Data: 2018-05-12 13:02:59
2018-05-11 15:27, Bomanz rašė:
> Aš taip pat manau, kad šiuo atveju 1.3 koeficientas nereikalingas, nes
> matuojama kiek reikia papildomai laipsnių, kad papildomas 1kW iš
> šildytuvo išeitų lauk iš kambario.

Teisingai.
Nx tos žinios, jei galima kažkuo tikėt arba netikėt.

> Šiuolaikiniai kondicionieriai tam, kad ištrauktų 3kWh iš patalpos į
> lauką sunaudoja 1kWh elektros, todėl bent iš dviejų dalinti reikėtų. 1.3
> koeficientas tikriausiai naudojamas skaičiuojant *šaldymo* galingumą,
> kuris nėra tas pats kas kondicionieriaus naudojamas galingumas. Bet jei
> ką, tai aš ne ekspertas.

Šaldymo galingumas yra tai, ką kondicionierius išmeta į lauką per
garintuvą. T.y. jei patalpai atšaldyti reikia 8 kW/h, tai ir bus šalčio
galingumas. Kiek suvartosi tam energijos, priklauso nuo COP.
Kadangi vidinis ir išorinis šilumokaičiai šiek tiek nevienodo dydžio, o
šaldant Susiduriam Su Problemom, šaldymo COP yra mažesnis nei šildymo COP.