Tema: Re: Apsauga nuo karscio - zaliuzes, pleveles ar kas kitas tikraipadedapraktiskai?
Autorius: fenix
Data: 2018-05-09 09:57:09
2018.05.09 09:41, Diamondas rašė:
> Sveiki,
>
>   Situacija - paskutinis aukstas, langai i pietus, vasara kosmaras, jei saule sviecia ir sildo tai diena nakti ~+30 :( Diena aisku langai uzdari, uzuolaidos uztrauktos, bet efekto kaip lavonui kompresas.
>
> Klausimelis - gal kas praktiskai panasiai gyvena ir jau isprende problema praktiskai su zaliuzem, plevele, roletais ar dar kokiu moksliniu stebuklu tipo http://www.ardena.lt/Collect-Reflect ? Nors man kazkaip skamba kaip pasaka apie zvaigzdziu metala tokia moksliskai pagrista inovacija :)
>
> Isanksto aciu uz pasidalinima patirtim :)

gyvenau 1kmb bute virsutiniam aukste su abiem langais i prietus. tai
problema isspresti pavyko tik dalinai: blizgantys roletai ir skersvejis
pradarius laptines duris.

kodel dalinai? nes didele dalis karscio patenka per stoga. jis sename
blokiniame name tikrai neapsiltintas.

dabar klijuociau plevele. ar ant isores ar ant vidaus yra skirtingu
nuomoniu. vakar vienas darbu vadovas kryzium gulesi, kad paprastai
pleveles klijuojasi is vidaus ir parode pora svieziai uzklijuotu langu
(3 stiklu paketas). taip, is isores ikaite, bet kad skiltu sake niekad
negirdejes