Tema: Re: Apsauga nuo karscio - zaliuzes, pleveles ar kas kitas tikraipadedapraktiskai?
Autorius: Bomanz
Data: 2018-05-11 15:27:29
Aš taip pat manau, kad šiuo atveju 1.3 koeficientas nereikalingas, nes matuojama
kiek reikia papildomai laipsnių, kad papildomas 1kW iš šildytuvo išeitų lauk iš
kambario.

Šiuolaikiniai kondicionieriai tam, kad ištrauktų 3kWh iš patalpos į lauką
sunaudoja 1kWh elektros, todėl bent iš dviejų dalinti reikėtų. 1.3 koeficientas
tikriausiai naudojamas skaičiuojant *šaldymo* galingumą, kuris nėra tas pats kas
kondicionieriaus naudojamas galingumas. Bet jei ką, tai aš ne ekspertas.