Tema: Re: Apsauga nuo karscio - zaliuzes, pleveles ar kas kitas tikraipadedapraktiskai?
Autorius: Salas
Data: 2018-05-09 15:39:59
Paemus inverteri tikrai nekainuos ne 30eur /men. Nebent viesa menesi
naudotum diena nakti kasdiena.
As miegamajame issirenges, tai per vasaros karscius, uzstatydavau
kondiske, kad isijungtu 2 val iki man gryztant is darbo, atidarydavau
visas duris , ir 2.4 kw samsungas atsaldydavo visa 65m2 buta. Langai i
rytus.
Elektros sanaudu padidejimo nelabai pajauciau. Pasidares mokejima
pastovia suma kas men. Tai moku 21e men. Bet speju is to didziausia dali
sudaro skalbykles, dziovykles ir indaploves elektros sanaudos.