Tema: Re: Apsauga nuo karscio - zaliuzes, pleveles ar kas kitas tikrai padeda praktiskai ?
Autorius: Sail
Data: 2018-05-09 13:43:18
Buna pleveliu klijuojamu ir is vidaus, ir is isores.

Bet jei taip paprastai pagalvojus  - priklijavus is vidaus, rankos viduj ant
stiklo nenulaikysi, tuo tarpu isorej priklijavus, stiklas jau tik siltas is
vidaus. Kada prisyla vidus maziau?

Bet su plevele langas patamseja kazkiek, debesys piktesni atrodo. Lapkriti
depresucha x 2.