Tema: Re: Apsauga nuo karscio - zaliuzes, pleveles ar kas kitas tikraipadedapraktiskai?
Autorius: Herkus
Data: 2018-05-09 21:27:48
Kiek kvadratu pas tave? Pas mane 7Kw kondiske, visi vitrininiai langai rytai, pietus, vakarai+pilnas stiklo balkonas per 2 kambariu langus (vasara balkone +50c kai tik saules yra), zodziu tashkentas ir viduj. Nors el. saskaitos isaugo, bet tikrai niekad nebuvo net arti 100€. Jungiu kai viduj virs 25. Bet ir nelaikau nuolat ijunges, pazaidziu su orlaidziu varstymu, kai lauke vesiau nei viduj

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/