Tema: Re: Apsauga nuo karscio - zaliuzes, pleveles ar kas kitas tikraipadedapraktiskai?
Autorius: Bomanz
Data: 2018-05-09 18:00:23
Galima labai apytiksliai pamatuoti. Vienai parai įjunk elektrinį šildytuvą 1000W
rėžimu. Pamatuok kiek laipsnių pakilo kambaryje temperatūra. Tarkim pakilo 4'C.
Reiškia prišildymui reikia 24h * 1kW / 4'C = 6kWh/'C parai. Kondicionierius
maždaug 2 kartus efektyvesnis už paprastą elektrinį šildytuvą, todėl reikės 6 /
2 = 3 kWh  kad vieną parą vėsinti kambarį vienu laipsniu.