Tema: Re: paskola statybai
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-09 20:55:49
butu NT pakankamai vertingas, bankui tiktu

"Duda"  parašė naujienų news:p5jphi$3io$1@trimpas.omnitel.net...

"bankui netinka" = variantas, kad turimas NT būtų užskaitomas kaip pradinė
įnvesticija į statybas. Ir visiškai nesvarbu, kad jis viršija jų pradžios
ribą tuos 30/40%

"Vitas"  parašė naujienų news:p5jnkv$1j7$1@trimpas.omnitel.net...

Pats gi sakei, kad "bankui netinka", vadinasi nieko neturi. Aš pvz turiu
popieriukų  nuo kramtomos gumos kolekciją. Bankui irgi netinka, neduoda
paskolos namui. Ir statybinkam netinka, neateina pamatų mūryti. Ką daryti?