Tema: Re: paskola statybai
Autorius: jkf
Data: 2018-02-08 20:32:30
Ant dienų bendradarbis pasakojo tip top istoriją. Turi vieną chatą, reikia
didesnės :) Nuvėjo bankan susitart dėl paskolos ir ui. Bankas sutinka duot
paskolą naujai chatai, bet tik septym ar tai aštuom nuošimčių, o pradinį
reik susiveikt. Kap tyčia pas bendradarbį nėr tiek laisvų finigų ant
pradinio. Pasiūlė turimą chatą (nelizinginė) užstatyt bankui, tai tas
pasiuntė...tipo gerai, kad turi turto, jei negalėsi sumokėt paskolą, tai
turėsi ką parduot ir susimokėt, bet tik tiek... Pradiniui nešk banknotus ir
viskas! Dar bandžiau paprotint, kad gal ne taip suprato, sakė kad ne, dar
perklausė vadybibininko ar tikrai taip. Tai gal tikrai bankuose kažkas
pasikeitė....