Tema: Re: paskola statybai
Autorius: Duda
Data: 2018-02-09 11:57:10
Kodėl ta statyba turėtų būti ne sėkminga?
Pasilikęs jį turiu garantuota dalį paskolos dengimui (nuoma) ir sulaukęs
pensijos - papildomą pajamų šaltinį. Noriu jį išsaugoti.

"Vitas"  parašė naujienų news:p5jqqc$4qm$1@trimpas.omnitel.net...

Tai jei taip tiki savo namo statybos sėkme, tai parduok tą turimą NT -
turėsi užtektinai ir pradiniam įnašui ir net statybų pradžiai.