Tema: Re: paskola statybai
Autorius: liteonas
Data: 2018-02-09 10:42:52
siuo metu jau yra viena NT paskola, pries pat naujus metus is Swed emiau
kita NT paskola - kazkas apie 75% sandorio vertes, bet bankas neklause ar
mokesiu grynais ar pavedimu ar dar kazkaip kitaip... bet ir is tikro tie 25%
ir buvo sumoketi

"jkf"  parašė naujienų news:p5i53u$rol$1@trimpas.omnitel.net...

Ant dienų bendradarbis pasakojo tip top istoriją. Turi vieną chatą, reikia
didesnės :) Nuvėjo bankan susitart dėl paskolos ir ui. Bankas sutinka duot
paskolą naujai chatai, bet tik septym ar tai aštuom nuošimčių, o pradinį
reik susiveikt. Kap tyčia pas bendradarbį nėr tiek laisvų finigų ant
pradinio. Pasiūlė turimą chatą (nelizinginė) užstatyt bankui, tai tas
pasiuntė...tipo gerai, kad turi turto, jei negalėsi sumokėt paskolą, tai
turėsi ką parduot ir susimokėt, bet tik tiek... Pradiniui nešk banknotus ir
viskas! Dar bandžiau paprotint, kad gal ne taip suprato, sakė kad ne, dar
perklausė vadybibininko ar tikrai taip. Tai gal tikrai bankuose kažkas
pasikeitė....

"Saulius74901" <saulius74901TRINTI@gmail.com> wrote in message
> Nelabai suprantu logikos, kad netinka kitas NT kaip užstatas.
> Mano atveju (2015 m.) bankui įkeisti 2 butai ir žemė, ant kurios stovės
> namas.
> Be žemės įkeitimo bankas į kalbas nesileido.
>
> Gal žemės neplanavai įkeisti?
>
> "Duda" <nera@pabego.com> wrote in message

__________ Information from ESET Endpoint Antivirus, version of detection
engine 16875 (20180209) __________

The message was checked by ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.com