Tema: Re: paskola statybai
Autorius: mindau
Data: 2018-02-09 11:01:39
pasonej panasus variantas.. kai viskas buvo yzy.. paskola, tuaregai, daug
kvadratu dezute, klinkeriai.. finale pigiausiu laminatu iskloti kambariai ir
kruopu racionas retkarciais sviestuku pagardinamas.. nors pries tai visi
patarinejo neskubet ir geriau viska apgalvot.

"ostapas"  wrote in message news:p5jnh0$1f1$1@trimpas.omnitel.net...

ta prasme tau nekilo įtarimas, kad nors bišk savų babkių reik turėt?!?

"Duda"  wrote in message news:p5jnap$18t$1@trimpas.omnitel.net...

kažkaip nestovi visko mesti... susižiūrėjau medžiagas beveik tiesiogiai iš
tiekėjų, susitariau dėl namo inžinerinių tinklų, beveik susiderėjau su
statybininkas...apmaudu viska pamesti, o ilgainiui medžiagos nemanau kad
pigs, teisingiau turbūt viskas brangs sparčiau, nei kils mano pajamos.

"mindau"  parašė naujienų news:p5jmul$tr$1@trimpas.omnitel.net...

o tai gal vis tik geriau palaukt ir pataupyt, kad nereiketu atsidurt tarp
"tiek tokiu"
zeme gi ir projektas su leidimu niekur nepabegs.

"Duda"  wrote in message news:p5jl2j$uid$1@trimpas.omnitel.net...

tu net neįsivaizduoji, kiek tokių yra. Pasak bankų - labai daug. Kita
vertus, kai yra žemė, leidimai, projektai - sunku laukti ir taupyti tuos
30-40 %, norisi veikti.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p5jjd5$sum$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai čia ant kiek turi reikėt, kad tokias nesąmones daryt?