Tema: Re: paskola statybai
Autorius: none
Data: 2018-02-08 15:36:01
ne visai į temą, bet klausimas kažkiek aktualus ir man. Tik aš atmetu
galimybę statytis, galvoju pirkti pilnai įrengtą. Pirkti įrengtą noriu,
nes neturiu jokio noro pats kažką daryti arba prižiūrėti darančius.
Kokie motyvai už statytis? Jaučiu pagrindinis kaina, o kitas - kokybė.
Bet ar galima nelabai raukiant ir nelabai turint laiko tą kokybę
sužiūrėti? O jei pasamdai prižiūrėtoją ar vis dar turėsi gerą kainą?