Tema: Re: Problema su kieto kuro katilu (Attack)
Autorius: kaiser
Data: 2018-01-09 10:30:07
Tai panašiai vakar ir darė. Pavasarį kai valė kaminą, vietoje senų
durelių suodžiams iš kamino išsemti padarė didesnę skylę, kad galėtų
savo elektrinį padargą įkišti. Kitur nebuvo kaip prieiti. Paskui tą
skylę užkišo nedegančia vata. Aš vis ją delsiau užtaisyti, nes "o jeigu
vėl reiks valyti". Tai servisistas tą vatą pešiojo kad trauką
paprastinti. Dar pirminį, ar antrinį oro padavimą pareguliavo. Aš pats
kai bandžiau ieškoti galų, buvau antrinį uždaręs, o pirminis po defaultu
uždarytas iš gamyklos. Tai po to dūmų temperatūra juntamai pakrito
bestebint. Tiesa, kai vėliau dar užmečiau kelias malkas, kad pabaigt
akumuliacinę užkūrenti, tai vėl buvo juntamai pakilus. Žodžiu, iki galo
niekas neaišku ko kas.