Tema: Re: Problema su kieto kuro katilu (Attack)
Autorius: kaiser
Data: 2018-01-02 11:59:52
Tai pirmiausiai pravala buvo atidaryta ir pažiūrėta. Tieko ten gero,
t.y. blogo nėra - sluoksnelis dulkių. Dėl šventos ramybės pabrūžinau
šepečiu. Buvau ir keramiką iš apatinės kameros išėmęs ir ventiliatorių
nusukau. Nieko ten apart dulkių ir pelenų nerasta. Pagrindinėj tik
kameroj ne plikas metalas o šiek tiek padegusių dervų. Bet kiek
skaičiau, tai normalu dėl dujų generacijos.