Tema: Re: Problema su kieto kuro katilu (Attack)
Autorius: Saulekas
Data: 2017-12-31 00:09:57
Ir prie seno muro limpa suodziai, reikia valyti nors karta i metus, bent jau
taip gaisrinikai sneka visada
Ventiliatorius traukia tai nereiskia kad debeto pakanka, kaip sakant per
plona skyle irgi traukia, bet nepakanka tokio kiekio silumos istraukti
laukan.
Nepagalvok kad cia puolu koliotis ir savo tiesa ivedineti, paprasciausiai
vienas ir loginiu minciu. Cia mano nuomuone. Bandyk kamyna praskanuoti su
veidrodziu diena arba is virsaus koki sepeti trosu nuleisk, jeigu yra
galimybe. Manau kad cia bus suo pakastas, sekmes !

Apie duslerke !
As sneku apie realu ivyki, kas kur uzsalo konkreciai nezinau,koks katalizas,
ar kokia pusle, bet kad taip buvo tai buvo.
O ledui pavirtus garais ir prie -25 ar daugiau, vel verciasi kondensatu-
ledu. Kur jam detis jeigu outputas uztrauktas iki minimumo :)

O dar mocams seniems taip budavo jeigu labai velyvas degimas budavo, tai
netraukdavo labai, o duslas sviesdavo :))