Tema: Re: Problema su kieto kuro katilu (Attack)
Autorius: Sail
Data: 2018-01-02 15:07:58
Pagrindinej kameroj dervos tvarkoj, tas tiesa.

Siaip absoliuociai nera ideju kame ten reikalas gali but.

Jei katilas svarus ir jame karsta, tada siluma turi nuimti ir dumas buti
normalios temperaturos. Nebent kazkaip tiesiogiai viskas i kamina eina. Gal
sklende neuzdaro tiesioginio dumu padavimo i kamina? Tada butu va tokie
simptomai.