Tema: Re: Problema su kieto kuro katilu (Attack)
Autorius: Sail
Data: 2018-01-03 12:48:34
Nu bet negali stebuklo but, kaip gi tas karstis i kamina patenka, o vandens
normaliai nepasildo?

Vienintelis galimas variantas kad dumaii kamina eina tiesiogiai. Ir 1 mm
tarpas tai tikrai nieko nelemia. Eitu dumai teisingu keliu, siltu viskas
kaip pridera, cia gi gelzgalis ir jokiu kosminiu technologiju.

As ne toki katila naudoju, tai konkreciai nepatarsiu, bet as ardyciau kazka
ir ziureciau ar dumai teisingu keliu eina.