Tema: Re: Problema su kieto kuro katilu (Attack)
Autorius: Saulekas
Data: 2017-12-30 21:35:15
Vien zodis "dumu temperatura" tai pas mane reiskias kisasi kaminas.
Nors apie kamina nieko neparasiai daugiau, tik apie dumu temperatura.

Mano atveju jeigu jau kaista kamino pravalos apatinis kalpokas, tai zinok,
kad laikas ruostis kamino valymui.
Nes logiska, jeigu nespeja dumai laukan pasisalinti, tai kaista kaminas
labiau ir labiau.

Na ne i tema dabar:
Per salta ziema, -25-30, ar panasiai kaimyno mazdos katalizatorius uzsalo
kazkokiu tai budu (nuo kindensato gal). Tai sake kad pats nesuprato is kur
tas raudonai svieciantis vamzdis atsirado po masinos dugnu paciam priekyje.
Gerai kad neuzsidege, auto-benzininis.