Tema: Re: greztiniai pamatai
Autorius: GunGame
Data: 2014-05-20 09:57:55
Na tokia yra statybu realija... Vidui pasiseke ir jis raso i newsus ...
Pasiseka ir absoliuciai daugumai gyvenamosios mazaaukstes statybos
dalyviams. Nes man daznai tenka matyti kaip dirba stogdengiai, fasadu
apdailos meistrai, tie patys murininkai... Saugos priemones - jokiu arba tik
simbolines ...