Tema: Re: greztiniai pamatai
Autorius: sharkius
Data: 2014-05-19 23:06:36
2014.05.19 22:39, skaitytojas rašė:
> jauciu daroma stilium, ai va kaimynas 2 metru polius pasidare ir viskas zjb,
> 2 metus jau stovi, tai ir pas mane us ok. Gal stoves, o gal sienos suskils.
> Senoveje ir ant padetu akmenu stovejo, tik kad namai buvo mediniai ir
> tolerantiski menkiems grunto judejimams. Pas mane kaimynai irgi panasius
> dvimetrinius pasidare. O as dariausi 5.5 metro spraustinius polius, nes taip
> rode grunto tyrimai. Lochas atrodau, ane?

Teisybe snekant,  jei ne kokia dviaukste pirti pelkeje be dugno statai,
tai jo...:D, krize baigesi, ir vel "dzotus" su penkiametriais poliais ir
desimtimis tonu armaturos visi pradeda betonuot.... ir tik tam, jog
pusantro auksto grycia, kurios visas svoris i pora furu sutelpa, ant
denynaukscio pamatu sumurytu...