Tema: Re: greztiniai pamatai
Autorius: Aras
Data: 2014-05-20 08:57:08
Vido atsakymas teisingas? Tamsta gruntų mechaniką gal ir mokeisi, bet pamato projektavimas, o, juo labiau, armavimo konstravimas,  yra ne gruntų mechanikos reikalas. Todėl rekomenduoju užsičiaupti ir neaiškinti.
Pasikartosiu: armatūros gali ir nebūti betone.

Tamsta skambiai rašai:
- 99,99% - ar suvoki šitą skaičių, ar iš protingumo prirašei?
- visa mažaaukštė statyba juostiniais pamatais be jokių tyrimų - čia iš kur tokios žinios?