Tema: Re: greztiniai pamatai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2014-05-20 08:03:59
2014-05-19 22:39, skaitytojas rašė:
> jauciu daroma stilium, ai va kaimynas 2 metru polius pasidare ir viskas zjb,
> 2 metus jau stovi, tai ir pas mane us ok. Gal stoves, o gal sienos suskils.
> Senoveje ir ant padetu akmenu stovejo, tik kad namai buvo mediniai ir
> tolerantiski menkiems grunto judejimams. Pas mane kaimynai irgi panasius
> dvimetrinius pasidare. O as dariausi 5.5 metro spraustinius polius, nes taip
> rode grunto tyrimai. Lochas atrodau, ane?

99,99% atveju greztiniai pamatai gaunasi minimalus ir daromi tokie, kad
tenkintu konstruktyvius reikalavimus. Tokius kaip kad zingsnis tarp
greziniu...
Pries 6 metus skaiciavau kiek man kainuos greztiniai pamatai it kiek
juostiniai.
Greztiniams reikia kvalifikacijos ir dideles darbo laiko sanaudos. Mano
186m2 namas vienaaukstis tai pamatu daug. Statybininkai pateike kainas,
kiek prisimenu, nuo 30,000 iki gal 60,000.
Tuomet atsisakiau statybininku paslaugu. Pasisamdziau bobkata, kuris
iskase juostinius pamatus. Kainavo lyg ir 450 litu, o kita diena 3
pagalbinius moksleivius ir 2 kriauses betono su siurbliu. Pagalbinius
samdziau tam, kad jeigu kur butu igriuvusi transeja ar dar kas. Bet is
tikro jie beveik neturejo ka veikti. Atvaziavo kriauses ir uz 7,000
supyle 24m3 betono. Paskui samdziau murininkus ir jie man damurijo 60m3
(90cm aukstis) is betoniniu blokeliu po 150 lt/m3 uz darba. Blokeliai
kainavo lyg ir po 300lt/m2. Palyginimui pamatistai uz rostverka
skaiciavo nuo 600lt/m3 vien tik uz darba... Tuomet dar nebuvo sukelta krize.
Kitais metais prasidejo krize ir murijo man sienas po 60lt/m3. Kartu
sumurijo ir cokoli is fibo blokeliu.