Tema: Re: e-cigaretės (update; Arvis attention)
Autorius: eimaz
Data: 2014-06-08 21:03:25
jau 2 metai be jokių cigarečių ir be jokių elektroninių :) kurių beje ir
neprireikė metant. pagal mane tai pats briedas, o gal ir dar kenksmingesnis.

"Laimis"  wrote in message news:ln06vq$3dh$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]

Jau mėnuo, kaip be cigarečių. Reakcija tikrai pozityvi; tabakinio dūmo
nereikia ir net nesinori (jis net, pasirodo, smirda!). Yra tam tikrų
fiziologinių pereinamųjų pakitimų (apetitas). Prie rizikos iš karto
reikia priskirti nikotino tiekimo patikimumą... :)
Reikia pasirūpinti ir atsargine baterija ir krovikliu, skysčių
atsargomis, kaitikliu, bei jo galvutėmis, nes, jei kažkas neveikia
(pavyzdžiui jei užsileak'ina/apsvyla galvutės), tai gresia visai realiu
(ne)valios veiksmu: einu nusipirksiu cigarečių ir bent parūkysiu; bus
greičiau ir paprasčiau...