Tema: Re: e-cigaretės
Autorius: Arvis
Data: 2014-01-15 15:09:53
"eimaz" <eimaz@nomail.lt> parašė naujienų pranešime:lb5tug$noh$1@trimpas.omnitel.net...
> vienas pažįstamas, rūkęs gal 15 metų tik su šita cigarete ir metė. tiksliau
> šitą elektroninę į dieną dar kelis kartus užtraukia, kai paprastai po pakelį
> suplėšdavo.
> aš pats rūkęs gal kokių +/- 10 metų su pertraukom, vieną dieną pasakiau eina
> nx tos cigaretės, sveikata kažkaip brangesnė pasirodė. tai jau 1,5 metų nei
> dūmo. nereikėjo nei jokių knygų, nei jokių elektroninių cigarečių.

Reik "prisirpti". Mečiau kartą, pabuvau apie metus nerūkęs, tada nutariau, kad esu kietas. Kada noriu, laisvai metu. Po trupučiuką vėl įsirūkiau. Po poros metų mečiau rpt ir kol kas apie 8 metai - netraukia. Nors, apie metus po metimo, būdavo labai reti atvejai, kai, užuodęs dūmą, sunkiai atsilaikydavau. Bet pažadėdavau sau, kad parūkysiu rytoj, jei tebenorėsiu. Rytoj-nebenorėdavau. Dabar juokai ima :)