Tema: Re: e-cigaretės
Autorius: eimaz
Data: 2014-01-15 14:12:01
vienas pažįstamas, rūkęs gal 15 metų tik su šita cigarete ir metė. tiksliau
šitą elektroninę į dieną dar kelis kartus užtraukia, kai paprastai po pakelį
suplėšdavo.
aš pats rūkęs gal kokių +/- 10 metų su pertraukom, vieną dieną pasakiau eina
nx tos cigaretės, sveikata kažkaip brangesnė pasirodė. tai jau 1,5 metų nei
dūmo. nereikėjo nei jokių knygų, nei jokių elektroninių cigarečių.

"Velnias"  wrote in message news:lb5sk9$mla$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nzn, kiek zinau uzkietejusiu rukoriu kas jas bande, tai pazaide ir
numete, arba zaide tarpe tarp rukymo normaliu cigareciu.