Tema: Re: e-cigaretės
Autorius: Laimis
Data: 2014-01-15 16:36:18
Velnias rašė:
> Nu nzn, kiek zinau uzkietejusiu rukoriu kas jas bande, tai pazaide ir
> numete, arba zaide tarpe tarp rukymo normaliu cigareciu.

Jei bandė tą, ką stumdo Lt, tai visai nenuostabu.
Tobulėja šie daiktai. Yra puikios kokybės (aromato ir tikroviško pojūčio
prasme) skysčių.

Priminsiu, kad pradinis tikslas yra ne mesti, nes nėra net tokios
minties. Ji kategoriškai atmetama: negalima atimti iš manęs šito malonumo.
Na, žodžiu, beveik tas pats, kas su narkomanu, kuris jau kaitina
šaukštelį diskutuoti apie narkatos žalą (aha, pi$di, pi$di, o aš einu
parūkysiu).
Stabilaus rūkymo stažas, deja, bet taip kažkur x2 čia didžiausiai
įvardintam. Laukti, kol koks sveikatos incidentas (gerai dar, kad ne
fatalinis) paspaus per išgyvenimo instinktą (plius per laiką jau bus
riebiai „investuota“ į senatvės sveikatą) prisiversti pabandyti, tai
irgi ne variantas...

Tikslas — pakaitalas. Gal paskui, kada vėliau, stebuklingai, pamažu ir
būtų galima nuspręsti gydytis, tačiau pradžioje reikia tiesiog mažiau
žalingo pakaitalo, kuris prigytų.